SALG: -30% på alle produkter!
Kan jeg returnere en bestilling?

Så klart, så lenge forseglingen ikke er åpnet så kan du returnere varen. Ettersom dette er et hygiene produkt kan vi dessverre ikke ta retur på varer som er åpnet. Vi tilbyr åpent kjøp i 14 dager. Melding om at du ønsker å benytte angreretten må gis til oss innen fristen, ta gjerne kontakt med oss her.

Hvordan kan jeg returnere en bestilling?

Ta kontakt med oss på post@hotlash.no 

Hva er returkostnader?

Hvis du ønsker å returnere en vare kjøpt hos oss innenfor angrefristen så dekker vi returkostnaden. Vennligst ta kontakt med oss her hvis du ønsker å returnere.

Jeg har returnert en vare, hva skjer nå?

Vi behandler returer fortløpende, i travle perioder kan det ta litt lengre tid.

Hvis du har betalt med kort eller Vipps vil pengene bli tilbakeført til kortet eller Vipps-kontoen du har brukt.

Hvis du har valgt å betale med faktura, vil den bli slettet. Hvis du har betalt fakturaen vil Klarna ta kontakt med deg for å ordne med tilbakebetaling.

Jeg har mottatt feil eller en defekt vare

 

Ta gjerne kontakt med oss her så skal vi selvfølgelig være behjelpelig med å ordne opp i dette.

Jeg ønsker å bytte en vare

Ta gjerne kontakt med oss her så skal vi selvfølgelig være behjelpelig med dette.

Jeg fant ikke svaret på det jeg lurte på…

Ta gjerne kontakt med oss her så hjelper vi deg i løpet av kort tid.

Updating…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.